kwidzyn logo

20090703 Dolina kreatywna logo 01

Konkursy są adresowany zarówno do młodych twórców stawiających pierwsze kroki w fotografii i literaturze, jaki i artystów posiadających już osiągnięcia w tej dziedzinie. Kryterium decydującym o wstępnej selekcji nadsyłanych prac jest wiek uczestników (14–25 lat). Kandydaci biorący udział w konkursie mogą zgłaszać swoje prace sami lub mogą być zgłaszani przez szkoły, uczelnie, domy kultury, fundacje, pracownie, ale jedynie za zgodą kandydatów i po zaakceptowaniu przez nich formularza zgłoszeniowego.

Podczas audycji finałowych konkursów autorzy najlepszych prac otrzymają nagrody finansowe. Finał konkursu fotograficznego zostanie wyemitowany we wrześniu 2009r., konkursu literackiego – w październiku br. na antenie TVP2. Będzie je można również obejrzeć na stronie internetowej  www.tvp.pl .

Aby wziąć udział w konkursie fotograficznym należy do dnia 15 sierpnia 2009r. na adres dolina.kreatywna@tvp.pl przesłać pracę konkursową wraz z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym. Każdy uczestnik może przesłać maksymalnie trzy różne zdjęcia lub jeden fotoreportaż (do sześciu zdjęć). Jeśli przesłane zdjęcie jest w jakikolwiek sposób przetworzone, to autor pracy musi opisać sposób, w jaki zostało to dokonane i dołączyć ten opis do pracy.

O tym, które ze zdjęć zostaną nagrodzone, zdecyduje jury złożone z doświadczonych i powszechnie uznanych fotografów. Oryginalność pomysłu, walory artystyczne i intelektualne oraz poziom techniczny nadesłanej pracy to główne kryteria, które będą brane pod uwagę przy ocenie.

Aby wziąć udział w konkursie literackim należy do dnia 21 sierpnia 2009r. na adres dolina.kreatywna@tvp.pl przesłać prace konkursową wraz z wypełnionymi dokumentami (formularz zgłoszeniowy, oświadczenie). Uczestnicy mogą przesyłać prace z dziedziny dramatu, prozy, opowiadania, poezja, scenariusze teatralne, filmowe, a nawet komiksy (oceniania będzie tylko warstwa literacka).
Przy ocenie prac dla jurorów liczyć się będą takie kryteria jak: ujęcie tematu, walory artystyczne, oryginalność tematu, walor intelektualny oraz warsztat literacki

20090703 Dolina kreatywna logo 02