Na ulicach naszego miasta można już zobaczyć artystyczne efekty kampanii społecznej, które są wynikiem pracy  młodzieży z klas 4-8 kwidzyńskich szkół podstawowych z artystami, nauczycielami i psychologami. Z perspektywy młodych ludzi poruszony został problem nadużywania technologii cyfrowych, zalet i ryzyk  wynikających z korzystania z sieci, a także sposobów na zachowanie równowagi pomiędzy technologią cyfrową, a pielęgnowaniem relacji społecznych. Zwrócono również dużo uwagi na kwestię pomocy w przypadku szeroko pojętych problemów, z którymi borykają się młodzi ludzie i promocji kwidzyńskiego telefonu zaufania.

W ramach kampanii powstały grafiki, które można zaobserować na billboardach, rollupach, plakatach czy ulotkach oraz miejskich autobusach. Kampanią objęte zostały wszystkie kwidzyńskie publiczne szkoły podstawowe. Przeprowadzono warsztaty tematyczne i ankiety, a w placówkach i miejskiej przestrzeni pojawiła się wystawa fotograficzna, której bohaterami są uczniowie systematycznie biorący udział w tworzeniu kampanii. Młodzież stworzyła audycje radiowe, filmy, filmiki oraz trailery, które są dostępne na  instagramie: pokolenie_3.0, oraz stronie scenalalkowa.pl.

Na duże uznanie zasługuje młodzież biorąca udział w działaniach, gdyż wykazała się ogromnym zaangażowaniem, kreatywnością i wrażliwością oraz wyraziła chęć do dalszej współpracy. Kampania społeczna Głos Młodego Pokolenia 3.0 została zrealizowana ze środków Miasta Kwidzyna, a jej wykonaniem zajęła się Scena Lalkowa im. Jana Wilkowskiego w Kwidzynie.

Tekst i foto: Tomasz Madej / Scena Lalkowa im. Jana Wilkowskiego w Kwidzynie

Poprzedni artykuł„Rodzina na co dzień i od święta” – nowa wystawa stała w Muzeum Zamkowym w Kwidzynie!
Następny artykułOgłoszenie – sprzedaż lokalu mieszkalnego ul. Grudziądzka 13/5